احتراماً، حسن توجه و هوشمندی شما  را در انتخاب این دانشگاه بعنوان محلی برای رشد، تعالی و ادامه تحصیلات عالیه ارج نهاده و مقدم شما دانشجویان عزیز و خانواده های محترمتان را گرامی می دارم.

امروزه  و در شرایط بحرانی بوجود آمده ناشی از  شیوع بیماری کووید ۱۹ ، انسان بعنوان محور اصلی و اساسی جهان هستی برای ادامه بقا در این کره خاکی ناگزیر از چاره اندیشی برای محافظت از خود و مام طبیعت است.  طبیعتی که در آن زندگی نموده و در صورت بی توجهی و عدم تلاش برای  جبران کاستی های آن می تواند بشر را با فاجعه ای عظیم روبرو و زندگی در آن را برای او و همنوعانش تقریباً غیر ممکن سازد.

در دوران نوین پسا کرونا، احترام به خود، جامعه، طبیعت و محیط زیست، ارتقای دانش، مهارت های تکنیکی، بهبود جامعه و بهزیستی جوانان امروز به سود نسل آینده همسو با توسعه پایدار درخدمت منافع ملی در ایرانی آگاه، آباد، آزاد، شکوفا و جاودان را محقق می سازد.

به یقین موسسه آموزش عالی علوم و توسعه پایدار آریا بستر مناسبی را برای شما عزیزان فراهم می آورد تا با کسب مهارت های لازم آمادگی کافی جهت ورود به بازار کار رقابتی اشتغال و حرفه تخصصی متناسب با رشته تحصیلی خود را  کسب نمایید. مفتخر خواهیم بود تا  مشاوران لایق، قابل و موثری برای راهنمایی شما دانشجویان عزیز گرانقدر  باشیم تا  گامهای نخستین در مسیر کسب دانش تئوری و مهارت های تکنیکی، یادگیری فرهنگ رفتار حرفه ای برای تحقق بهبود زندگی خود به سود نسل آینده را موثر و کارا بردارید.

به همین منظور از جنابعالی دعوت به عمل می آید تا زمانی در حدود ۲۰ دقیقه با استاد راهنما و مشاور مجرب گروه تحصیلی خود وقت گذاشته و در خصوص انتخاب واحد و سایر موضوعات مرتبط مشاوره نمایید تا برای برنامه ریزی تحصیلی آمادگی و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بدیهی است ملاقات میان شما و مشاورتان فضایی را فراهم می آورد تا به تمامی سوالات احتمالی بوجود آمده در ذهن شما پاسخی شفاف داده شود

شما می توانید با شماره های موسسه تماس حاصل نموده و جهت مشاوره با  کارشناسان مربوطه وقت مشاوره تعیین نمایید.

ضمن تبریک مجدد خاطر نشان می سازم که من و همکارانم همواره و حتی پس از پایان دوران تحصیل نیز در کنار شما بوده و با کمال میل راهنما و پاسخگوی نیاز های شما عزیزان هستیم . همواره خوشحالی و موفقیت روز افزون شما را آرزومندم.

مزایا و امکانات موسسه :

– سایت کامپیوتری با شبکه و اینترنت WI FI

​​- کتابخانه و قرائت خانه

– آزمایشگاه و کارگاه های تخصصی ​​​- آتلیه معماری

– گروه تأتر

– دیوار هنری

– دفتر ارتباط با دانشگاه و جامعه و صنعت

​​​​- دفتر شاخه دانشجویی ACI

– دفتر بسیج دانشجویی

– تیم مسابقات دانشجویی

– تیم مسابقات Can Struction

– انجمن علمی مهندسی بتن و سازه های بتنی ایران

– بورسیه دانشجویی

– بهره مندی از تخفیف استعداد های درخشان تا ۵۰ درصد شهریه

– عضویت در باشگاه نخبگان

– بهره مندی از وام دانشجویی

با آرزوی موفقیت شما بچه های عزیز ایران

ریاست دانشگاه علوم و توسعه پایدار آریا

مصطفی احمدوند

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.

Verified by MonsterInsights