نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران در تهران – شهر آفتاب ۱۴۰۳

شناسه : 13498 09 تیر 1403 - 16:06 123 بازدید ارسال توسط :
نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران در تهران - شهر آفتاب ۱۴۰۳ دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده ایران، ۲۹ خرداد الی ۱ تیر ماه سال ۱۴۰۳، در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد. تصویر ۱: کارگاه آموزش تعمیرات بتن به گزارش پایگاه خبری مرکز تحقیقات بتن ایران، در این دوره از [...]

نمایشگاه بتن آماده، قطعات بتنی و صنایع وابسته ایران در تهران – شهر آفتاب ۱۴۰۳

دومین نمایشگاه بین‌المللی بتن آماده ایران، ۲۹ خرداد الی ۱ تیر ماه سال ۱۴۰۳، در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب برگزار شد.

تصویر ۱: کارگاه آموزش تعمیرات بتن

به گزارش پایگاه خبری مرکز تحقیقات بتن ایران، در این دوره از نمایشگاه، با رشد قابل توجهی نسبت به دوره اول، بیش از ۹۰ شرکت از ۲۲ استان در فضایی به وسعت حدود ۱۴ هزار متر مربع شرکت کردند و شرکت‌کنندگان دراین نمایشگاه بتن آماده، آخرین فناوری‌های روز دنیا را به نمایش گذاشتند.
این رویداد فرصتی مناسبی برای ایجاد ارتباطات و تبادل دانش و تجربیات بین شرکت‌های مختلف در زمینه بتن را فراهم آورد. از غرفه مرکز تحقیقات بتن (متب) در این نمایشگاه استقبال بسیار پرشور و خوبی توسط شرکت کنندگان و فعالان صنعت بتن و دانشجویان رشته عمران و معماری صورت گرفت.
آزمایشگاه بتن مرکز تحقیقات بتن (متب) در غرفه خود جدید ترین و پیشرفته ترین وسایل آزمایش های غیرمخرب بتن NDT خود را برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشتند.
معاون پژوهشی و مدیر آزمایشگاه بتن (متب) آقای مهندس آریا احمدوند عضو کمیته تعمیرات بتن انجمن بتن آمریکا ACI در این نمایشگاه دو کارگاه آموزشی بتن باعنوان های:

  1. دوره تعمیرات بتن
  2. دوره آزمایش های بتن تازه ارائه دادند.

در بخش اول ورکشاپ نخست به بررسی علت های آسیب دیدن بتن، تاثیرات خوردگی آرماتور در بتن و روش های جلوگیری از خوردگی پرداخته شد و در بخش دوم به روش های تعمیرات بتن طبق استانداردهای انجمن بتن آمریکا ACI و انجمن تعمیرات بتن آمریکا ICRI پرداخته شد. این ورکشاپ به مدت ۲ ساعت مورخ ۳۱ خرداد برگزار شد.

تصویر ۲: کارگاه آموزش تعمیرات بتن

ورکشاپ دوم با عنوان آزمایش های بتن تازه به مدت ۱:۴۵ دقیقه مورخ ۱ تیر ماه برگزار شده که در آن به روش های نمونه گیری از بتن تازه، تعیین درصد حباب هوای بتن به روش فشاری و تعیین درصد هوای بتن به روش حجمی به صورت تئوری و عملی به حاضرین آموزش داده شد. با توجه به استقبال خوب شرکت کنندگان در این ورکشاپ ها به حاضرین گواهینامه حضور در ورکشاپ آموزشی بتن ارائه گردید.

تصویر ۳: کارگاه آموزش آزمایش های بتن تازه

در اینجا از تمامی علاقمندان به بتن و این صنعت دعوت می شود تا در بیست و هفتمین کنفرانس ملی بتن و زلزله و مسابقات ملی بتن مصادف با روز ایمنی در برابر زلزله مورخ ۵ و۶ دی ماه سال ۱۴۰۳ حضور به هم رسانند. جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مرکز تحقیقات بتن (متب) به آدرس زیر مراجعه و یا با شماره تماس های ۸۸۶۶۴۱۵۱ و یا ۸۸۶۶۴۱۵۲ تماس حاصل نمایید.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

Verified by MonsterInsights